Cuvinte pentru un început...

Setea de cunoaștere este atât o binecuvântare, cât și un blestem. Prin diverse metode, suntem capabili să privim dincolo de păturile superficiale ale existenței pentru răspunsurile celor mai arzătoare întrebări. Astfel putem evolua, ne putem depăși condiția, dar durerea căderii în cele mai întunecate colțuri ale realității poate semăna numai dezastru. Spre deosebire de alte sisteme oculte unde adeptul umblă pe cărări pavate și luminoase, la adăpostul siguranței și păcii, în sistemele Căii Stângi, adeptul este singur, în locuri sălbatice, neumblate. Cele mai mari comori se află ascunse în Întuneric, puțini le găsesc, iar și mai puțini le dobândesc. La rădăcinile Copacului Mizantropiei, dezbrăcat de tot ceea ce este uman, adeptul îi culege roadele. Numai atunci se va rupe de creația ce l-a ținut captiv în iluzii; în moarte și extaz, se eliberează.

sâmbătă, 27 iulie 2013

Sataniștii de la țară



În primul rând, îmi cer scuze cititorilor mei (puțini la număr, dar sper, de calitate), și de asemenea, îmi cer scuze față de mine pentru cele câteva minute irosite pentru a scrie un articol atât de banal, dar este pe măsura indivizilor în discuție și consider că este esențial să punctez anumite lucruri, mai ales că a devenit iritant și pentru persoane ca mine care nu au absolut nicio legătură cu basmele „balauri și centauri” în care s-au trezit prinși. Am aflat că am roluri în astfel de povestioare pentru copiii cu sindromul Down fără acordul meu. 

Există, în România cel puțin, anumiți indivizi puțin mai agitați care se iau prea în serios pentru capacitățile lor. Desigur, trebuie să compenseze faptul că nu fac nimic notabil și simt nevoia de a-și crea în mințile lor (nu prea strălucite, de altfel), conspirații, urmăriri, secte, lucruri care nu au absolut nicio legătură cu ceea ce înseamnă drumul anevoios al individului de a se descoperi pe sine. 

Bineînțeles, umflările de ego sunt cele care dictează ritmul în astfel de circuri; precum „eu am flacăra neagră, ba nu, eu!” Toți aveți, puișori, la dani se face diferența.

Există o mână de oameni care au legătură cu LHP, chiar și tangențial, și este peste capacitatea mea de înțelegere cum nu au loc unii de alții; nu știu cum țațismul, dorința de atenție și aviditatea pentru bârfe poate fi atât de pregnantă în unii indivizi. Nu este mult mai în regulă ca fiecare să păstreze acea distanță de respect, să nu se mai bage ca musca-n rahat în treburile celui de lângă și să nu se mai creadă buricul pământului?

Pentru cei care doresc să cunoască lume pentru a învăța lucruri folositoare, eventual lume cu mai multă experiență, îi rog să fie atenți. Cineva, dacă vă dorește binele, vă lasă singuri să vă descoperiți și să suferiți din cauza propriilor greșeli. Ceilalți vor doar să vă modeleze pentru propriul lor ego.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu